Produkty:

MTZ BELARUS 952.2 - 90KM

Jesteśmy autoryzowany Dealerem ciągników MTZ Belarus w województwie mazowieckim i warmińsko-mazurskim. 

Wszystkie ciągniki sprzedawane przez naszą firmę objęte są fabryczną gwarancją, serwisem i zaopatrzeniem w oryginalne części. 

Zapraszamy do kontaktu!

Kamil 664 047 086, kamil@lupus-wilk.com.pl

Marcin 606 906 120, marcin@lupus-wilk.com.pl

Piotr 602 488 425, piotr@lupus-wilk.com.pl

Więcej szczegółów

MTZ BELARUS 952.2 

Białoruska maszyna jest synonimem prostoty. Nie ma tu elektronicznych rozwiązań, komputerów czy automatyki.

Producent z Mińska zastosował w ciągniku 952.2 czterocylintrowy turbodoładowany silnik MMZ o pojemności 4,7litra. 

MTZ 952.2 posiada 90KM, wzmocniony przedni most krzyżakowy, Monoblok, szerokie ogumienie.

Za 90 konnym silnikiem pracuje suche jednostopniowe sprzęgło współpracujące z mechaniczną zsynchronizowaną skrzynią biegów. Tutaj do dyspozycji mamy cztery biegi główne do przodu i jeden wsteczny. Jednak uwzględniając biegi szybkie i wolne oraz reduktor zółw/zając, liczba przełożeń do przodu wzrasta do 14, do tyłu do 4. 

Trzypunktowy układ zawieszenia dysponuje udźwigiem 4300kg. 
Wałek WOM ma prędkość zależną proporcjonalną do predkości jazdy oraz dwie prędkości niezależne: 540 i 1000 obr./min

 

WYPOSAŻENIE DODATKOWE, WYBIERANE PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW MTZ BELARUS :

 

 

BELARUS FINANCE oferuję kredyt z dopłatą importera tylko 2,82%* na 10 lat.

*koszt średnio roczny

  • wkład własny tylko 5% wartości
  • maksymalny okres 10 lat 
  • raty: miesięczne, kwartalne, półroczne, roczne
  • zabezpieczenie na maszynie 

 

DANE TECHNICZNE

SILNIK
MMZ Minsk Belarus
Typ: D-245.1 Turbo
Cylindrów/pojemność: 4/4,75
Moc znamionowa kW (KM): 66 (90)
Obroty nominalne: 1800 obr/min
Max. moment obrotowy: 385 Nm
Obr. max. momentu: 1200 obr/min
Jednostkowe zużycie paliwa: 226 g/kWh
Filtr powietrza: mokry, dwustopniowy
Układ kierowniczy: hydrostatyczny, jeden cylinder

SPRZĘGŁO
Rodzaj: suche jednotarczowe


Skrzynia biegów
Rodzaj: mechaniczna synchronizowana z wbudowanym reduktorem, biegów do przodu 14 do tyłu 4

Most tylny
Z blokada mechanizmu różnicowego załączaną elektrohydrauliczne, z automatycznym rozłączaniem przy skręcie kół przednich z wbudowanym reduktorem.

Most przedni
Nowy typ - krzyżakowy, z reduktorami planetarnymi wbudowanymi w koła, załaczany sprzegłem
elektrohydraulicznym

System hydrauliczny: niezależny, rozdzielacz fiński
Wydatek pompy: 45 l/min
Ciśnienie nominalne: 18-20 MPa
Max. udźwig podnośnika: 4500 kg
WOM: 540/1000 i 3,5 obr/m
Średnica końcówki WOM: 35 mm
Ilość rowków końcówki WOM: 6-540, 21-1000

Pojemności olej
W silniku: 15 l
W skrzyni biegów: 45 l
W układzie hydraulicznym: 25 l
Zbiornik paliwa: 150 l

Ogumienie

  • przód: 360/70R24
  • tył: 16,9R38 lub18,4R34


Masa eksploatacyjna: 4500 kg
Rozstaw osi: 2340 mm
Rozstaw kół przednich: 1500-1800 mm
Rozstaw kół tylnych: 1500-2100 mm
Prześwit pod dolnym zaczepem: 465 mm
Szerokość: 1970 mm
Długość: 4090 mm
Wysokość: 2840 mm

Instalacja elektryczna
12V, minus na masę, rozrusznik 24V, alternator 14V ? 50A, akumulatory 12V, 90Ah szt. 2

Wyposażenie
TUZ i WOM kat.II, zaczep transportowy, zaczep dolny widełkowy i hich, obciążniki przednie 450kg z zaczepem widełkowym,

Kabina
Bezpieczna; test OECD, wyciszona z miękka tapicerka, ogrzewana i wentylowana z filtrami powietrza wbudowanymi w dachu,
wycieraczki szyb przedniej i tylnej z napędem elektrycznym, spryskiwacz szyby przedniej, uchylny; dach, szyba tylna i boczne,
dwoje drzwi, fotel Grammer, lusterka wsteczne, reflektory robocze H3 szt. 4, nowe wskaźniki z ciekłokrystalicznym
odczytem prędkości, hałas w kabinie przy zamkniętych oknach ok. 82dB